პროექტის სახელწოდება: მუსიკა სამყაროში და სამყარო მუსიკაში
პროექტის აქტუალობა: ვგეგმავ მოსწავლეები ჩავრთო ისეთ აქტივობებში სადაც მოსწავლეები თვითონ იქნებიან ორგანიზატორები მონაწილეები იდეების ავტორები . ამითმოუწევთ დაინტერესდნენ მოიძიონ გაეცნონ და მიიღონ მეტი ინფორმაცია მუსიკის შესახებ. მონიშნონ მათვის საინტერესო , სახალისო და არაორდინალურიინფორმაციები. ამ ინფორმაციებით მიიღონ სიამოვნება და მყარი ცოდნა.
პროექტის ხანგრძლივობა2კვირა 4გაკვეთილი.
პროექტის მიზნები:მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოების დაკვირვებით მსჯელობა, საუბრობს მუსიკის და მუსიკალური საკრავების საოცრებებზე.მათ შორის მუსიკაზე , როგორც თერაპია ადამიანის ცხოვრებაში.
ზოგადი განათლების ეროვნული მიზანი
თ) იყოსკანონმორჩილი, ტოლერანტიმოქალაქე:
განუვითარდესსოციალურიდასამოქალაქოკომპეტენციები: კონსტრუქციულითნამშრომლობა, კრიტიკულიდაშემოქმედებითიაზროვნება, შემწყნარებლობა, სხვისიუფლებებისპატივისცემადადემოკრატიულიპრინციპებისაღიარება.
გ) ტექნოლოგიური თუ სხვაინტელექტუალურიმიღწევებისეფექტიანადგამოყენება; ინფორმაციისმოპოვება, დამუშავებადაანალიზი.
პროექტისამოცანები: VII, VIII, IX კლასის მოსწავლეები მუსიკის საკითხების უკეთ გასაცნობად, დასაინტერესებლად დაგეგმავენ ღონისძიებას მთელი სკოლის მოსწავლეების საჩვენებლად და მოაწყობენ პრეზენტაციას
მოსალოდნელიშედეგები: 1. მსჯელობს მუსიკის როლზე ადამიანის ცხოვრებაში
2. აწყობს თვალსაჩინოებების გამოყენებით გამოფენას და მოსწავლეებს აცნობს მათ სფეციფიკას
3. დამოუკიდებლად ირჩევს ნაკლებად მისთვის საინტერესო ისტორიულ საკითხს მუსიკის თემაზე
4. ადგენს სამუშაო ბიბლიოგრაფიას. მოიძიებს და იყენებს ინფორმაციას ვიზუალური, აუდიო/ვიდეო კინო მასალასა და ინტერნეტ რესურს. ასევე ლიტერატურული წყაროების საშუალებით (ფოტოები, ნახატები, ფოლკლორული, პოპულარული თუ კლასიკური მუსიკა)![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgdJsoBiqZkXsJEV9eXwu56WITQVq_OkKLylDNlnXIzC4Iujd3ozmf-E7MECdc3ziLacftP_EO9u9TwlTaLDF-owwqXf4flGuTP_nJAq9ej-Le7MjXrClpCAMa4EEovs9cRsngBMwfQmzc/s320/20191127_095420.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgdJsoBiqZkXsJEV9eXwu56WITQVq_OkKLylDNlnXIzC4Iujd3ozmf-E7MECdc3ziLacftP_EO9u9TwlTaLDF-owwqXf4flGuTP_nJAq9ej-Le7MjXrClpCAMa4EEovs9cRsngBMwfQmzc/s320/20191127_095420.jpg)
5. თემის დაწერის მიზნით ირჩევს მისთვის საინტერესო საკითხს და განსაზღვრავს, თუ ვინ იქნება მის მიერ დაწერილი თემის მკითხველი ( მაგ: თანაკლასელები, მასწვლებელი თუ დამრიგებელი).
6. წერს თემას მსოფლიოში განვითარებული მუსიკის და მუსიკალური ინსტრუმენტების უმნიშვნელოვანესი ისტორიული მოვლენის შესახებ, რომელმაც დიდი გავლენა მოახდინა ადამიანის ჯამრთელობაზე
7. გამათონ დისკუსიები კონკრეტულ თემებზე.
8. მოიძიონ და წაიკითხონ მხატვრული და დოკუმენტური მასალები, აიმაღლონ ინტელექტი
9. გააუმჯობესონ თანამშრომლობითი და გუნდური მუშაობის უნარები
10. თვითონ შექმნან სასწავლო რესურსი
ადამიანური რესურსი: - მოსწავლე, დამრიგებლები, სკოლის ადმინისტრაცია
მატერიალური რესურსი: - პროეტორი-1,. ნოუთბუქი-1, ფოტოები, ვიდეორესურსი ინტერნეტიდან.
ამოცანების განსახორციელებლად საჭირო საქმინობები:
სამუშაო გეგმა პასუხისმგებელი პირი:
1. ჯგუფების შექმნა, ფუნქციების გადანაწილება საგნის მასწავლებელი
2. საჭირო რესურსების განსაზღვრა მასწავლებელი, მოსწავლე
3. კვლევის მეთოდების განსაზღვრა მასწავლებელი, მოსწავლე
4. მასალის მოძიება მოსწავლე
5. მასალის დახარისხება მასწავლებელი მოსწავლე
6. აქტივობების დაგეგმვა მასწავლებელი, მოსწავლე
7. დისკუსია. შეფასება მასწავლებელი, მოსწავლეები,
კათედრა, ადმინისტრაცია
ხელისშემშლელი ფაქტორები: პროექტის განხორციელების ეტაპებზე შეიძლება გამოიკვეთოს რისკები და ხელისშემშლელი ფაქტორები
პროექტის შედეგები: VII, VIII, IX კლასის მოსწავლეები თვითონ არიან პროექტის ორგანიზატორები, მონაწილეები. ეცნობიან ისეთ ინფორმაციას მუსიკის შესახებ, რომელიც სახალისოა და არაორდინალური, ამით ისინი ღებულობენ სიამოვნებას და მყარ ცოდნას მუსიკის შესახებ.
პროექტის ხელმძღვანელი: ლეილა სიმონია
ბიუჯეტი: სკოლის ბაზაზე
პროექტის შუალედური და საბოლოო შეფასება
მონიტორინგი
|
ვის მიერ
|
როდის
|
რა კრიტერიუმებით
|
პირველი შუალედური
მონიტორინგი
|
მასწავლებელი
მოსწავლე
|
22.10.2019
|
პროექტის მიმდინარეობის პროცესში მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილი
|
მეორე შუალედური მონიტორინგი
|
მასწავლებელი, მოსწავლე
|
24.10.2019
29.10.2019
|
პროექტის მიმდინარეობის მონიტორინგის სქემა
|
საბოლოო შეფასება
|
მოსწავლეები
|
01.11.2019
|
პრეზენტაცია, ანგარიში
|
პროექტის მიმდინარეობის მონიტორინგი
პროექტის მონიტორინგის საჭირო საქმიანობები
|
მონიტორინგის ინდიკატორები
|
თარიღი
|
1.ვამოწმებ მოსწავლეების მიერ მოძიებულ ინფორმაციის სანდოობას
|
ვამოწმებ მოძიებული ინფორმაციის, გამოყენებული ლიტერატურის ინტერნეტ საიტების და სხვადასხვა წყაროების სანდოობას
|
22.102019
|
2.ვამოწმებ პროექტის მიმდინარეობების შესაბამისობას თემასთან. შედგა თუ არა ჯგუფის წევრებს შორის თანამშრომლობა
|
მათ მიერ მოძიებულ ინფორმაციას ვაკავშირებთ თემასთან და ვუკეთებთ ანალიზს. ვაკეთებთ ანონიმურ გამოკითხვას ჯგუფის წევრებს შორის
|
24.10.2019
|
3.ართმევს თუ არა დაკისრებულ მოვალეობას თავს
|
ვაკვირდებით მოსწავლეებს, რამდენად ართმევენ თავს დაკისრებულ მოვალეობებს
|
29.10.2019
|
4.იცავს თუ არა დროის ლიმიტს.
|
ვამოწმებთ პროექტის გეგმაში გაწერილ დროის ლიმიტს
|
01.11.2019
|
42 გვერდი მონიტორინგი
სამუშაო გეგმა: საპროექტო საქმიანობა
აქტივობა 1 პასუხისმგებელი პირი ვადები:
პროექტის, გეგმის სკოლის ადნინისტრაცია 2 კვირა
გაცნობა, რესურსების 4 გაკვეთილი
მიზნობრიობის
განმსაზღვრელი დოკუმენტაციის
გაცნობა,დაკვირვება
სამუშაო პროცესის
აქტივობა 2 პასუხისმგებელი პირი:
დაკვირვება, კითხვების საგნის მასწავლებელი
დასმა მოსწავლეებისთვის.
მოსწავლეებისთვის სამუშაო
პროცესის ფოტოზე აღბეჭდვა.
დახარჯული რესურსების აღწერა
აქტივობა 3 პასუხისმგებელი პირი:
დახარჯული რესურსების სკოლის ადმინისტრაცია
ხარჯთაღრიცხვის წარდგენა
ქვითრების სახით. ფოტო
და ვიდეო მასალის ნახვა
No comments:
Post a Comment